آنی سریع ترین و مطمئن ترین خدمات آنلاین پیک موتوری، سبک, سنگین در بجنورد است که با مجوز از اتحادیه صنف وانت‌بار و پیک موتوری فعالیت می کند.
پیک های آنی پس از دو مرحله مصاحبه حضوری در مجموعه استخدام می شوند و برای بالا بردن سطح اطمینان و اعتماد مشتریان، از آنها مدارک و وثیقه های قابل اتکا دریافت می شود. آنی و پیکهای آن همواره در جهت جلب اعتماد مشتریان کوشیده اند. همچنین تیم پشتیبانی مشتریان انی همراه همیشگی مشتریان خواهد بود.
آنی با مجوز اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری در حال فعالیت است.
دارندگان گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید میتوانند با مراجعه به کافه بازار یا گوگل پلی به راحتی نرم افزار را دانلود کنند.
اپلیکیشن آنی بر روی سیستم عامل های اندروید قابل نصب بوده است.
آنی ۲۴ ساعته آماده سرویس دهی به مشتریان است.
آنی همواره خود را در حفظ و حراست از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مشتریان مسئول می داند.
مجموعه آنی احترام به حقوق و جلب اعتماد مشتریان را یکی از پایه ای ترین اصول خود می داند و همواره از طریق تیم پشتیبانی مجرب و در دسترس خود از حقوق مشتریان به بهترین شکل حراست می کند.
بر اساس قوانین آنی و با هدف ایجاد بستری امن برای جابجایی مرسولات، انی این حق را برای همه پیکهای خود قائل است که مرسولات بیش از 20 کیلوگرم و اندازه بیشتر از 45*45*45 سانتیمتر را جابجا نکنند. در صورت اصرار فرستنده و ارائه هزینه اضافه به پیک آنی برای حمل بار غیر مجاز، مسئولیت حمل بار با فرستنده بوده و در صورت صدمه دیدن بار خسارتی به فرستنده پرداخت نمی شود. حمل مدارک شناسایی افراد، چک سفید امضا، چک در وجه حامل، طلا و جواهر، پول نقد، مواد فاسد شدنی و مواد اشتعال زا، محصولات خارجی غیر مجاز و قاچاق، خارج از قوانین آنی بوده و انی مسئولیتی در قبال خدشه دارشدن، گم شدن ویا مفقود شدن این مرسوله ها بر عهده ندارد.
وزن مرسوله در تمامی وسایل نقلیه سبک ۱۵۰ کیلوگرم می باشد و حجم بار متناسب با ظرفیت داخلی اتاق ماشین و صندوق عقب می باشد.(طول عرض و ارتفاع بار باید به نحوی باشد که از اتاق ماشین بیرون نزند)
وزن كل شامل وزن وسيله نقليه و وزن محموله بارگيري شده در انواع وانت بار نبايد بيش از ظرفيت مندرج در كارت شناسايي خودرو باشد.حداكثر ارتفاع مجاز بالاترين قسمت بار از سطح خارجي سقف كابين راننده يك متر است.حداكثر عرض بار مجاز در انواع وانت بار برابر عرض اتاق بار استاندارد آن مي‌باشد و محموله تحت هيچ شرايطي نبايد از عرض وسليه نقليه بيرون زده باشد.حداكثر طول بار مجاز انواع وانت بار برابر طول اتاق بار استاندارد آن است و هر ميزان جلوآمدگي و يا بيرون‌ ماندگی محموله از اتاق بار، ممنوع است.و استاندارد حمل مرسوله توسط وانت نیسان ۲ تن، وانت مزدا ۱ تن، وانت پیکان ۷۵۰ کیلوگرم و وانت پراید ۴۰۰ کیلوگرم می باشد.
ابتدا وارد سایت آنی شوید و ثبت نام اولیه خود را انجام دهید، سپس با به همراه داشتن مدارک مندرج درسایت، جهت تکمیل ثبت نام خود به دفتر ثبت نام مراجعه فرمایید. چنانچه سوالی درباره شرایط کاری، کسری مدارک و ... داشتید، همکاران بخش پشتیبانی در قسمت چت آنلاین سایت برای خدمتگزاری آماده اند.
اپلیکیشن آنی به منظور درخواست آنلاین و بی واسطه پیک موتوری،پیک سبک و پیک سنگین طراحی شده است. کاربران می توانند با انتخاب مبدا و یک یا چند مقصد از هزینه ارسال مطلع شده و با فشردن دکمه «ارسال درخواست» سفارش خود را ثبت کنند. برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه کنید.
شما با وارد کردن شماره همراه خود در صفحه ابتدایی نرم افزار انی کد تایید ثبت نام خود را دریافت می کنید. با وارد کردن کد تایید ارسال شده در نرم افزار می توانید نسبت به ثبت نام و استفاده از خدمات آنی اقدام کنید. همچنین امکان ثبت نام مستقیم از طریق وب سایت و نسخه تحت وب (داشبورد) نرم افزار انی وجود دارد.
خدمات رسانی به شما در آنی از طریق شماره همراه شما انجام می شود و شما برای دریافت کد ثبت نام خود و همچنین دریافت کدهای تخفیف و پیام های کوتاه مورد نیاز از سوی آنی به ثبت شماره همراه خود نیاز دارید.
تمامی اپراتورهای فعال در شبکه ارتباطی ایران از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل در آنی قابل استفاده است.
خیر دریافت نمیشود و رسید حمل مرسوله ها به صورت اعلان به کاربر اعلام میشود
دریافت امضا از گیرنده، نشان دهنده تحویل سالم و بدون مشکل مرسوله است. بنابراین پس از دریافت مرسوله توسط گیرنده، پیک ملزم به رعایت قوانین و دریافت امضا از سوی گیرنده است.
شما می توانید پیش از ثبت هر درخواست با مشخص کردن مبدا و مقصد مورد نظر خود و تعیین بازگشت و یا عدم بازگشت پیک، از هزینه سفر مطلع شوید.
در حال حاضر پیش فرض تمامی درخواست ها اعتباری است.اگر شما اعتبار کافی برای ارسال آن درخواست به صورت اعتباری نداشته باشید، پیامی برای شما نمایش داده می شود و میزان مبلغ مورد نیاز برای اعتباری کردن درخواست را نشان می دهد. حال شما می توانید با زدن برروی دکمه «افزایش اعتبار» و انجام مراحل پرداخت در درگاه بانک، درخواست خود را اعتباری کنید. راه دیگر آن است که با رجوع به منو و انتخاب گزینه «افزایش اعتبار»، میزان اعتبار مد نظر خود را به «تومان» وارد کنید و برروی دکمه «پرداخت» ضربه بزنید. پس از انجام مراحل پرداخت در درگاه بانک، حساب شما شارژ می شود و می توانید به راحتی درخواست خود را به صورت اعتباری ثبت نمایید.
بله پیک آنی خرید های شما را انجام میدهد و با داشتن فاکتور خرید به شما تحویل میدهد
تا پیش از زمانی که شما بسته را تحویل بگیرید و امضای الکترونیکی ارائه بدهید، انی وظیفه خود می داند که گم شدن و یا خسارت وارده بر مرسوله شما را پیگیری کند و مشکل شما را حل کند. اما اگر پس از امضای الکترونیکی متوجه صدمه دیدن بسته شوید و در زمان تحویل، آن را بررسی نکرده باشید تیم پشتیبانی و آنی مسئولیتی در قبال مرسوله شما نخواهند داشت.
شما می توانید پس از پایان درخواست به پیک خود، از یک تا پنج امتیاز دهید و در صورت انتخاب گزینه «سایر موارد»، می توانید نظرات خود در ارتباط با نحوه انجام درخواست را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت تلفنی به بخش پشتیبانی اعلام کنید.
بله، استفاده از خدمات آنی تنها از طریق اینترنت و به صورت آنلاین مقدور است.
آنی تنها به صورت آنلاین فعالیت می کند و تنها درخواست هایی پاسخ موفق دریافت می کنند که در نرم افزار ثبت شده باشند.بنابراین امکان ارسال تلفنی سفارش وجود ندارد.
بله پیک های آنی در صورت نیاز مشتری مسیر برگشت را نیز انجام خواهند داد.
بعد از تایید مبدا و مقصد میتوانید با فشردن کلید "افزودن آدرس مقصد جدید" از سفارش چند مقصده استفاده نمایید.
شرکت ها می توانند پس از ثبت قرارداد با آنی از خدمات و امکانات این مجموعه بهره مند شوند. هزینه استفاده از خدمات آنی برای شرکت ها و شخصیت های حقوقی تفاوتی با هزینه ای که کاربران عادی و کاربران حقیقی می پردازند ندارد. با این وجود مجموعه آنی خدمات خاصی را برای شرکت ها و مجموعه های حقوقی در نظر گرفته است.
مجموعه آنی برای فروشگاه های اینترنتی سرویس ای پی آی طراحی کرده است. بنابراین صاحبان فروشگاه های اینترنتی می توانند پس از عقد قرارداد با آنی از این سرویس به راحتی استفاده کنند.
سرویس ای پی آی آنی برای صاحبان رستوران ها و فست فودها نیز کار آمد است. از سوی دیگر تمهیدات دیگری نیز برای صاحبان رستوران ها در نظر گرفته شده است تا بتوان همکاری بهتری با رستوران ها و فست فود ها داشت.
پیک های وانت بار آنی هیچگونه وظیفه ای در قبال بارگیری و تخلیه بار مشتری ندارند و فقط چیدمان مرسوله داخل وانت را بر عهده دارند.
در حال حاضر از طرف شرکت آنی برای بارگیری و تخلیه بار کارگر به محل ارسال نمی شود و هماهنگی با کارگر بر عهده ی مشتری می باشد.
شما می توانید نوع پیک را بعد یا قبل از انتخاب ادرس مبدا و مقصد انتخاب نمایید. وانت سبک بیانگر پیکان و پراید وانت، و وانت سنگین بیانگر مزدا و نیسان می باشد.
خیر درحال حاضر امکان داشتن بارنامه وجود ندارد
چنانچه مدت تاخیر ( با در نظر گرفتن شرایط جوی و ترافیک ) غیر عادی بود، سریعا با پیک( شماره ای که برای شما پیامک شده ) تماس حاصل فرمایید در صورت عدم پاسخگویی با شماره 05832230899 ( پشتیبانی ) تماس بگیرید تا پیگیر مرسوله شما باشند.
در صورت بروز هرگونه مشکل با پیک آنی یا ایجاد هرگونه مسئله در طول زمان انجام شدن درخواست شما باید با تیم پشتیبانی کاربران تماس بگیرید تا مشکل شما به بهترین شکل برطرف شود.
شما با اعلام این موضوع به تیم پشتیبانی می توانید از پیگیری موضوع پیش آمده اطمینان حاصل کنید و ضرر و زیان احتمالی خود در این مورد را برطرف نمایید
مبالغی که شما به اشتباه در بخش اعتبار واریز می کنید به راحتی قابل بازگشت است. شما کافی است با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید تا روند بازگشت پول شما به راحتی انجام شود.
شما می توانید با بخش پشتیبانی آنی تماس بگیرید و از این طریق مشکل را حل نمایید.
شما با مراجعه به منوی سمت راست و با ورود به بخش پروفایل می توانید مشخصات کاربری خود نظیر نام و نام خانوادگی خود را ویرایش نمایید. برای تغییر شماره تلفن همراه نیز لازم است که با بخش پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید.
برای تغییر شماره موبایل خود باید با تیم پشتیبانی تماس گرفته و این موضوع را اطلاع دهید تا شماره موبایل وارد شده ویرایش شود.
با مراجعه به بخش آرشیو فعالیت ها از منوی سمت راست می توانید از فعالیت ها و سفارشات گذشته خود مطلع شوید. همچنین در برگه های موجود در بالای صفحه اصلی نرم افزار می توانید درخواست های ناموفق ، زمان بندی شده و در حال انجام را هم مشاهده کنید.
به منظور ارسال مجدد درخواست های ناموفق، از منوی اپلیکیشن، «لیست درخواست ها» را انتخاب کرده بر روی قسمت «ناموفق» ضربه بزنید. حال می توانید با انتخاب دکمه «درخواست مجدد»، یکی از درخواست های ناموفق خود را مجدد ارسال نمایید. هم چنین به منظور ارسال مجدد درخواست های موفق خود، از منوی اپلیکیشن، «آرشیو فعالیت ها» را انتخاب کرده و با انتخاب دکمه «درخواست مجدد»، یکی از درخواست های موفق خود را مجدد ارسال نمایید.
درخواست جدید را بزنید و درون نقشه ای که برای شما باز می شود، منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با قرار دادن نشانگر برروی محل مورد نظر خود، آدرس مبدا را انتخاب کنید. بعد از ثبت مبدا می توانید توضیحات و آدرس دقیق و شماره تلفن مبدا را کامل کنید.
بعد از تایید مبدا، درون نقشه ای که برای شما باز می شود، منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و با قرار دادن نشانگر برروی محل مورد نظر خود، آدرس مقصد را انتخاب کنید. بعد از ثبت مقصد می توانید توضیحات و آدرس دقیق و شماره تلفن مقصد را کامل کنید.
شما برای ثبت درخواست به صورت برگشت دار کافی است بعد از ثبت و تایید آدرس های درخواست خود، در صفحه ارسال درخواست با انتخاب گزینه، برگشت دار بودن یا نبودن درخواست خود را تعیین کنید.
خیر در صورتی ک پیک ارسال شده باشد امکان برگشت دار کردن درخواست وجود ندارد
شما برای تعیین طرف پرداخت درخواست خود، کافی است بعد از ثبت و تایید آدرس های درخواست خود، در صفحه ارسال درخواست با انتخاب گزینه ، طرف پرداخت خود را به مبدا یا مقصد تغییر دهید. لازم به ذکر است اگر درخواست شما چند مقصده باشد، طرف پرداخت فقط با مبدا می تواند باشد.
برای این کار، کافی است بعد از ثبت و تایید آدرس های درخواست خود، در صفحه ارسال درخواست با انتخاب گزینه ، نوع سفر خود را به یکی ازانواع پیک موتوری، پیک سبک و پیک سنگین تغییر دهید.
برای این کار، کافی است بعد از ثبت و تایید آدرس های درخواست خود، در صفحه ارسال درخواست، بر روی آدرس نمایش داده شده ضربه بزنید و آدرس خود را تغییر دهید.
از منوی اپلیکیشن، «آدرس های منتخب» را انتخاب کرده و در صفحه ای که برای شما باز می شود بر روی دکمه «افزودن آدرس جدید» ضربه بزنید و برروی نقشه آدرس مورد نظر خود را پیدا کرده و تایید نمایید. حال به منظور ثبت این آدرس باید اطلاعات مشخصی را ثبت کنید که از این میان ثبت «عنوان» ضروری است.
روش پرداخت به صورت اعتباری است و شما می توانید با شارژ اعتبار خود با مبالغ مورد نظر به راحتی از خدمات الوپیک استفاده کنید. همچنین با انتخاب گزینه نقدی نیز می توانید روش پرداخت هزینه را مشخص کنید. توجه داشته باشید که شما می توانید انتخاب کنید که در صورت روش نقدی پرداخت، فرستنده یا گیرنده وجه را پرداخت خواهد کرد.
از منوی اپلیکیشن، «لیست درخواست ها» را انتخاب کرده و درقسمت «درحال انجام»، تمامی درخواست های فعال شما قابل مشاهده است. به منظور مشاهده جزئیات هر درخواست، با انتخاب دکمه «مشاهده سفارش»، به صفحه جزئیات آن درخواست فرستاده خواهید شد.
زمانی که پیک آنی درخواست شما را می پذیرد شما می توانید با مراجعه به صفحه ی مربوط به آن درخواست و ضربه زدن بر روی نقشه ی موجود در صفحه، حرکت پیک را برروی نقشه رصد کنید.
در اپلیکیشن و در صفحه مربوط به درخواست شما، نشانگر تماس با پیک وجود دارد. شما با فشردن آن می توانید با پیک خود تماس حاصل کنید.
در صفحه مربوط به درخواست شما در اپلیکیشن نشانگری برای حذف یا لغو کردن درخواست داده شده وجود دارد. با ضربه زدن برروی این نشانگر شما می توانید سفارش خود را لغو کنید. لازم به ذکراست، امکان لغو درخواست تا قبل از رسیدن پیک به مبدا امکان پذیر است.
امتیازدهی به پیک های آنی موجب می شود که ما در انتخاب پیک های خود معیارهای دقیق تری را مدنظر قرار دهیم و همچنین از کیفیت فعالیت و خدمات پیک هایمان اطمینان حاصل کنیم.
پس از رسیدن پیک در صفحه درخواست راضی بودن خود را از پیک با انتخاب بله یا خیر مشخص کنید
شما با رجوع به منو سمت راست و مراجعه به بخش پشتیبانی می توانید مستقیم با بخش پشتیبانی انی در تماس باشید.

دانلود اپلیکیشن

برای استفاده از خدمات اپلیکیشن را دانلود کنید.

دانلود مستقیم